Huh, menikin viimeiset kolme päivää koulun penkillä ahkeroiden. On se niiiiin ihana tunne, kun alkusyksyssä on ajatuksia, virtaa ja intoa ajatella kaikenmaailman kehittämisideoita ja toteutuksia työpaikalle. Toivottavasti tämä into säilyy läpi pitkän talven! Minä olen onneksi saanut tälläisen mahtavan tilaisuuden, että työpaikka maksaa minulle palkkaa koulupäiviltä. Olen siitä kyllä erittäin kiitollinen ja se motivoi valtavasti!

Koulu, jota käyn toteutetaan tutkintotilaisuuksina työpaikalla, toisinsanoen arvioijat tulevat neljä kertaa arvioimaan minun tekemisiäni työmaalle, että ollaanko sitä esimiehiä vai ei. Jossain vaiheessa aion kirjoittaa tännekin pitkän pohdinnan esimiehisyydestä, itse olen tavannut työurani aikana (valitettavasti) niitä "ei niin loistavia" esimiehiä.

Kotona on tullut leikittyä lasten kanssa ja kokkailtua tavallisia kotiruokia. Harmillisesti ei tuo kamera aina ole lähistöllä, niin kuvia tulee napsittua niiin vähän.

Tänä iltana ajattelin tehdä vielä kellariin luumuhilloa, sillä kesällä en yksinkertaisesti ehtinyt edes ajattelemaan mansikkahillon keittämistä! Mikäs siinä, luumut maksoivat tarjouksessa 0,50€/kg, joten erittäin edullinen hillo on kyseessä. Maustan hilloa vielä muutamalla omenalla. Laittelenpas illalla reseptin ja valokuvat maittavasta hillosta :)